Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Wij helpen u graag verder, daarom hebben wij de meest gestelde vragen alvast voor u beantwoord.

Q1 - Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

A1 - Onze gemiddelde levertijd bedraagt ​​1-2 weken. Dit komt omdat onze producten rechtstreeks vanaf de leverancier worden verzonden. Dit bedrijfsmodel stelt ons in staat om te besparen op opslag- en transportkosten en stelt ons in staat producten tegen een lagere prijs aan te bieden dan onze concurrenten en de verzendkosten zelf te dekken. Als het erg druk is, kan dit soms extra levertijden veroorzaken. Wij doen er alles aan om de verzending zo snel mogelijk te regelen. Klik hier om uw bestelling te volgen

 

Q2 - De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

A2 - In vrijwel alle gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijden afgeleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het bezorgproces. Via de volgende link kunt u de status van uw bestelling controleren: Klik hier om uw bestelling te volgen.

Heb je je bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet ontvangen? Neem contact met ons op.

Q3 - Ik mis een of meerdere producten in mijn bestelling, hoe kan dit?

A3 - Omdat wij met verschillende leveranciers werken, kunnen producten los van elkaar verzonden worden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, ontvangt u deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Q4 - Wat zijn de verzendkosten?

A4 - Wij onderhandelen met leveranciers om concurrerende prijzen te verkrijgen, wat ervoor zorgt dat onze prijzen inclusief verzendkosten zijn. Ook voor België is de prijs inclusief verzendkosten.*
*We geven af ​​en toe een aantal artikelen weg als promotie. Om de kosten te dekken rekenen wij 6,95 euro verzendkosten.

Q5 - Waarom heeft u geen telefonische klantenservice?

A5 - Voor een telefonische klantenservice hebben wij vaste medewerkers nodig die altijd telefonisch bereikbaar zijn. Dit betekent het kopen en/of huren van een kantoor en telefoons. Zonder al deze kosten kunnen wij u scherpere prijzen aanbieden. Lisa staat elke dag van de week klaar om je te helpen via ons e-mailadres: info@pretenoris.nl. Lisa's passie en missie is om onze klanten zo tevreden mogelijk te maken en te houden, daarom bijt Lisa liever af dan ze kan kauwen!

Q6 - Mijn product bevalt mij niet, kan ik het retourneren?

A6 - Hoewel wij ons best doen om u van de mooiste producten te voorzien, kunt u iedere bestelling binnen 14 dagen na levering zonder opgave van reden aan ons retourneren. Voor retourneren kunt u ons een e-mail sturen naar info@pretenoris.nl.

 

Q7 - Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

A7 - Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in originele staat worden geretourneerd, met labels en labels. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.
De retourzending dient altijd voorzien te zijn van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending.
Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op uw rekening wordt bijgeschreven.

 

Q8 - Waar kan ik mijn Tack-en-Trace-code vinden?

A8 - Klik hier om uw bestelling te volgen, voer op deze pagina uw e-mailadres en bestelnummer in om uw pakket te volgen.

Q9 - De Tack-en-Trace code bevat geen informatie, hoe kan dit?

A9 - Vanaf het moment dat het pakket bij het postorderbedrijf aankomt, is Track-and-Trace informatie beschikbaar. Het kan zijn dat er tussentijds enige vertraging optreedt, omdat de bestelling nog in behandeling is. Dan zal na de verwerkingstijd de Track-en-Trace code werken. De verwerkingstijd duurt meestal 1-3 dagen.

Q10 - Ik heb de orderbevestiging niet ontvangen?

A10 - Heeft u een bestelling geplaatst en betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer eerst uw spambox. Indien ook in dit geval geen e-mail van ons is ontvangen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Q11 - Ik wil mijn bestelling annuleren, is dat mogelijk?

A11 - Als u een bestelling wilt annuleren voordat deze is verzonden, kunt u dit kosteloos doen. Wij adviseren u dit zo snel mogelijk te doen, omdat 99% van onze bestellingen automatisch doorgestuurd worden naar onze leveranciers. Zodra uw bestelling is verzonden, kunnen wij deze niet meer annuleren.
Is uw bestelling al verzonden en wilt u deze annuleren? In dit geval dient u het pakket naar ons te retourneren.

Q12 - Vanuit welke landen kan ik bestellen?

A12 - Momenteel verzenden wij onze producten alleen naar Nederland en België.