Repareren en retourneren
Wij doen ons best om u te voorzien van de beste en mooiste producten. Ben je nog steeds niet tevreden met onze bestelling? Het spijt ons, maar we willen u hier ook graag mee helpen. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons en daarom hebben we ruilen en retourneren zo eenvoudig mogelijk gemaakt;
U kunt uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, maken wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen over op uw rekening.
Pretenoris verzendt geen retourlabels, de klant dient zelf de retourkosten te betalen. Helaas kunnen wij deze kosten niet dekken vanwege onze zeer lage verkoopprijzen. Wij hopen op uw begrip.
Via het contactformulier kunt u een retourformulier met uw contactgegevens en ordernummer aanvragen, dat u per post wordt teruggestuurd.
Als u besluit het pakket bij bezorging te weigeren, kunnen wij helaas geen restitutie verlenen. Het weigeren van een pakket maakt geen deel uit van ons standaard retourbeleid, omdat het product niet zoals verwacht naar ons wordt geretourneerd.
Om recht te hebben op een eventuele terugbetaling, vragen wij je het pakket te retourneren volgens de aangegeven retourprocedure. Zo zorgen wij ervoor dat het artikel ons in goede staat bereikt en kunnen wij uw retouraanvraag in behandeling nemen.
Volg de onderstaande 3 stappen
Stap 1: Vul het contactformulier in op onze website en daar kun je het retourformulier aanvragen. Geef uw bestelnummer, uw adres en het e-mailadres op waarmee u uw bestelling heeft geplaatst.
Stap 2: Bestelling plaatsen: het product(en) samen met het ingevulde retourformulier en de orderbevestiging kunnen worden verzonden naar het adres dat op het retourformulier staat vermeld. Zorg ervoor dat u uw pakket voorziet van een Track en Trace-code. Zo is het retourneren voor u en voor ons gemakkelijk en traceerbaar. De afzender is verantwoordelijk voor het correct versturen van de retourzending; een Track en Trace code voorkomt misverstanden.
Indien de retourzending naar een ander adres wordt verzonden dan het door de klantenservice opgegeven adres, kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen. Ook als uw pakket aan de deur wordt geweigerd, kunnen wij geen geld teruggeven.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening
Terugbetaling: Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening staat.
Ruilen: Indien u een nieuw of ander artikel wenst te ontvangen, zorgen wij ervoor dat deze binnen 5 werkdagen bij onze leverancier wordt besteld. Vanaf nu verloopt het proces zoals elke bestelling op onze webshop.