Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Ruilen en retourneren

Wij doen onze best om jou van de beste en leukste producten te voorzien. Ben je toch niet tevreden over onze bestelling? Dat vinden wij jammer, maar hier willen wij je ook graag verder mee helpen. Klanttevredenheid is erg belangrijk bij ons, hierom hebben wij het ruilen en retourneren zo makkelijk mogelijk gemaakt. 

Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren. Als wij het retour hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.
Pretenoris verstuurt geen retourlabels, de klant dient de retourkosten zelf te voldoen. Helaas kunnen wij niet opdraaien voor deze kosten door onze erg lage verkoopprijzen. Wij hopen hierin op je begrip.

Indien u ervoor kiest om het pakket te weigeren bij levering, kunnen wij helaas geen terugbetaling doen. De weigering van een pakket valt niet onder ons standaard retourbeleid, aangezien het product niet op de voorgeschreven wijze aan ons wordt geretourneerd.

Om in aanmerking te komen voor een eventuele terugbetaling, vragen wij u om het pakket volgens de aangegeven retourprocedure terug te sturen. Hiermee kunnen wij ervoor zorgen dat het artikel in goede staat bij ons aankomt en wij uw retourverzoek kunnen behandelen.

Stel ons via de mail (info@pretenoris) op de hoogte van het retour, inclusief Track-en-Trace. Op deze manier kunnen wij het retour bijhouden en de status hiervan.

 Mocht u binnen een aantal dagen geen antwoord hebben ontvangen, kunt u hier het retourformulier downloaden: Retourformulier

Volg de 3 onderstaande stappen
Stap 1: Voer het contactformulier in op onze website en hierin kunt u het retourformulier opvragen. Geef het ordernummer, uw adres en het mailadres door waarmee de order is geplaatst.

Stap 2: Versturen van je bestelling: Het product/de producten samen met het ingevulde retourformulier en de orderbevestiging mogen verstuurd worden naar het adres op het retourformulier. Zorg ervoor dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Dit maakt het retourneren voor jou en ons makkelijk en traceerbaar. De zender is verantwoordelijk voor het juist versturen van het retour, met een Track en Trace code worden misverstanden voorkomen.

Als je je retourzending naar een ander adres stuurt dan het adres dat door de klantenservice is opgegeven, kunnen we de retourzending niet verwerken. Bovendien kunnen we geen geld teruggeven als je het pakket aan de deur weigert.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

    Geld terug: als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat. 

    Omruilen: Als je een nieuw of ander artikel wil ontvangen zorgen wij ervoor dat dit binnen 5 werkdagen bij onze leverancier besteld is. Vanaf hier verloopt het proces als elke order op onze webshop.